mammatillfyra80

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Anna - 26 november 2014 15:14

Så nedrans trött på alla sjuka barn på dagis... nu har barnen varit hemma flera veckor, friska! Flisan gick en dag förra veckan och lyckades dra hem ett jädra snorkalas... så då bestämde jag mig!!
Så nu är barnen hemma på obestämd tid, som tur är det Evelina som är den friskaste i den här familjen så hon klarar stå imot det mesta... då hon har skolplikt!
Vi är nog lite bortskämda i den här familjen som sällan är snoriga därimot gillar vi att skada oss ;-)
Dagis saknar oss nog inte, dom har fullt upp att torka snor och gömma sig för all hosta!
Och så kan man ju inte låta bli att undra hur man kan lämna in grönsnoriga barn som vissa av dom hostar lungorna ur sig... och tro att allt inte ska gå runt... suck!
Kanske lätt för mig att tycka som går hemma, men känns sådär kul att få hem rs-virus när liten är 2 mån!!
Nu kommer vinterkräksjukan oxå, nej tack!!
Nojjig... men ja!!
Stackars Flisan som tjatar varje dag om att gå och leka med kompisarna :-(

Liten är ju inte snorig men har massa äckligt slem i rören, så han trivs bäst på mammas mage <3

Får bli mkt bak här hemma nu på dagarna för att sysselsätta oss!!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards