mammatillfyra80

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Anna - 12 november 2014 22:52

I mån ska jag och Therese och alla barn till vår nya hobby/förvarings lokal i Mölndal och fota!!
Min fina sambo har ju hjälpt mig att få upp ny bakrund så i mån ska vi leka lite för i början på december har jag en familj inbokad på familjefotografering!
Älskar verkligen detta!! Och nu har jag ju ny kamera att lära mig oxå :-D

Hoppas på glada barn i mån!

Nedan finns en del bilder jag fotat innan i min "hemmastudio"

//Anna

Av Anna - 12 november 2014 17:02

Hade inget större i mat hemma, Farmor hade ju lagat kyckling igår och det fanns 3 kvar liggandes i kylen... lite rotande senare fick jag ihop en gryta som blev jättegod med kantareller, kyckling och bacon!
Barnen åt gladeligen och inget tjafs, gött!!
Men vi börjar sakna våran pappa vid middagsbordet, han har massa strul på jobbet och kommer allt som ofta sent numera... stackars honom (läs mig)

Våran minsta lillebror har varit som en liten solstråle idag igen :-D
Synd inte den näst yngsta brorsan kan ta efter honom lite mer, haha!

//Anna

Våran glada "Bobbo"

Av Anna - 12 november 2014 09:10

Vaknar och känner mig vissen, bilar som krånglar och pengar som inte räcker!
Barnens farmor Carina va ledig och kom ut till oss.
Det långpromenad med dom två yngsta och hundarna i solen.
Sen gjorde hon middag till oss hon hade med sig... lyx!!
Och pappan i huset kom hem i tid och satte på julmusik och barnen baka pepparkakor! !
Jag passa på att slänga ihop lite rosenbröd... så gott till kvällen med te till!

Dagen blev helt kanon och jag är påfylld med posetiv energi igen :-D

//Anna

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards