mammatillfyra80

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Anna - 14 november 2014 17:35

Tomt och tyst blev det nu när mina stora tjejer har åkt!
Så nu ska jag och dom små lata och mysa oss i helgen!
Kom inte inte när nån av barnen sov borta, mamma kom med räkor och färskt bröd till mig oxå!
Nä dax att muta Alexander med Ahlgrens för han håller på att slockna!!

Ha en mysig helg!
//Anna

Av Anna - 14 november 2014 08:27

Jag och Therese fota ju igår, aningen rörigt med 7 barn i en källarlokal där tendens till eko finns!
Mycket kakor och gråt senare fick jag en bild som är ok! Bra mycket bättre än dagis iallafall... och gratis!!

Denna helgen har pappan jour och jobbar 24 h. Han inleder det hela med konferens och middag idag så han kommer nog hem framåt natten!
Evelina ska åka och sova hos mormor idag och Felicia ska till farmor och farfar så det blir jag och grabbarna i helgen!
Hoppas på en lugn helg med en glad och mysig 2 åring ;-p

//Anna

Denna bilden tog vi i går, vi tog massa tomtebilder med, men dom är än så länge hemliga! :-)

Och här är den fantastiska dagis bilden... suck!
Dessutom så maila jag dom och tror ni jag fått svar?! Nope!!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards