mammatillfyra80

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Anna - 28 november 2014 10:38

Fick lite tid igår och snoret har ju dragit sig tillbaka så nu fick jag äntligen klart Alexanders tröja!
Så nu väntas bara byxornas muddar men måste köpa muddtyg.

Idag blir det stora staden med alla barn, måste till en tygaffär och till hobbex och köpa tejp till ett barnvagnschassi (nytt projekt)

"När man har kul hinner man med mycket"
- Caroline af ugglas

Ha en skön fredag!!

Body till Sebastian och tröja till Alexander, egna mönster

Söta knappar med tassar som jag hitta på "himmelriket" (tror jag det hette)

Mitt märke

Sebastian gör stan i ny fodrad mössa, vantar och scarfs!

Av Anna - 28 november 2014 00:31

Det märks att jag börjar komma tillbaka efter snor och hosta!
För då sitter man inte gärna still... fick för mig att jag skulle städa under soffan (händer på tok för sällan) ojjj ojjj nu vet jag var alla saker jag letat efter fanns!!
Nappar, inte 1 och inte 5 men 15 kanske!
Borde dessutom reklamera soffan som bara är 2 år gammal och varenda fjäder har ju släppt... så jädra fet va jag inte när jag va gravid ;-p

Sen i måndags har jag stoppat i mig 3 x 200 g choklad, en kladdkaka och 2 x ahlgrens och mer därtill som jag förträngt! Jag behöver fan hjälp, hur ser min insida ut...

Nä nu blir det några timmar hit och dit innan klockan ringer...

Natti <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards