mammatillfyra80

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Anna - 20 november 2014 22:06

Då kom jag iväg på en tripp till min vän Emilia som bor i Strömstad!
Vi packade in Texas och Sebastian i bilen och stack en sväng utomlands, haha! Nämligen Norge som honom nor granne med :-)
Hade ju hört att blöjor där var billigt och läst på internet att man kunde göra riktigt cathing på blöjor!!
Till stor besvikelse kostade Libero 44 nkr för 22 st (5:or)
Men det är väl så dags efter 7 år med Libero att börja med nått nytt!!
Välkommen Pampers!
Så upp till bevis, om dessa är lika bra!!
Då kosta 90 st 3:or 55 nkr och upp and go 5:or typ 55 nkr för 54 st
Köpte även b blöjor (mumin) som var testade av astma allergi förbundet (tycker jag e viktigt) och klorfria, 40 st upp and go för 32 nkr :-D
sen får man ju lägga till 350 kr i diesel och vägtull 50 kr...

För övrigt har dagen blivit en toppen dag med nöjd bebis, bil som funkat och en heö dag med min vän jag inte sett på ett bra tag :-)
Några frågor på det? Hehe...

Sammanfattning: 256 st 5:or upp and go pampers (40 st mumin)
270 st 3:or pampers = 526 st blöjor... håller väl ett tag, 443.60 nkr för 15 paket!!

Nu skiter vi i matten!!
Ps, Remi 1000 (mataffären) deras eget blöjmärke kostade 40 st blöjor 14.90 Kommer utvärdering senare på alla blöjsorter :-D

Emmaljungan fick bekänna färg idag, fniss!

Det här suget ju dock!! Tur man har 7 säten i bilen, haha!!

En glad Texas fikar

30 öre st.... va fan!!!

Jävla va billig lunch dom har i Norge!!

Fina Halden i bakrunden av den ännu mer fantastiska Emmaljungan!!

Full koll och lilleman snusar bakom nacken på mig!

Underbara goa lilla varelse!!! Du gjorde dagen komplett för det är ju pga av dig som jag behöver blöjor och dagen blev fantastisk och så nöjd hela den långa resan på 40 mil <3 <3 <3 mamma älskar dig!!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards