mammatillfyra80

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Anna - 21 november 2014 15:20

Här degas det idag, barnen bakar med härlig kladdig saltlera som gör sig bäst med vattenfärg och glitter!!
Barnen älskar detta pysslande...

Själv föredrar jag deg som går att äta! Så passar på medans sämjan håller i sig att baka vårat älskade rosenbröd som min mormor gjort till mig sen jag va liten!
Idag bytte jag ut hälften av mjölet till råg, spännande att se om dom känner nån skillnad :-p

Alla barn va engagerade i familjebaket, men en sov genom jäsningen!

Av Anna - 21 november 2014 08:04

Detta är så kul!! Önska jag hade mer tid bara, lätt att få tag på ekologiskt tyg och ibland väldigt billigt tyg.
Mina favvosar är ju alla fina digitaltryck (älskar ju Molo) men då går man allt punga ut mellan 150-220 kr metern + porta!

Ha en underbar dag!!

//Anna

En ny tröja till Alexander! Köpte tyg på rean 35 kr/metern

En body till Sebastian med digitaltryck med pandor, dock blev bilden för mörk...synd man inte ser dom små knapparna med tassavtryck! Får bli en ny bild vid senare tillfälle :-)

Här är den i blixtljus på en utslagen hjälte <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards