mammatillfyra80

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Anna - 2 februari 2015 10:24

Ja nu kommer dom!! Dom små söta grynen i nederkäken går att skymta, skratta eller gråta... nu vet jag varför jag spruckit när han bitit mig!
Stolt pappa som upptäckte, jag hade inte en tanke på tänder då dom andra va sena! Evelina fick sin första tand vid 9 mån ålder :-)
Den anonyma kommentaren kom från en liten tjej i min omgivning och var ju natuligtvis inte illa menat bara glömt skriva från vem... och man är ju lite skeptisk ibland!
Men så härligt att hon talade om att det va dom så jag fick timlbaka lugnet och knuten i magen försvann <3

Nu dags att köra igång måndagen med 4 korvar hemma <3

//Anna

Godmorgon! Genomkissad och bissar på gång! Mammas tuttar ligger illa till :-/

Har fått cravings på riktig kakao och grädde med hönökaka och ost... så j-a gott!!

Dessa små gossar <3

Lillebror har fått sitta på vanlig stol, stort!!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards