mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

120 års kalas i Ödsmål!!

Av Anna - 4 maj 2015 23:57

Det låter det, gammalt asså!
Min mamma och styvfar fyller 60 år (mamma idag!) Och detta skulle vi fira i Ödsmål hos Magnus, han bor ju liksom perfekt för ändamålet.
Vi fixade smörgåstårta till lunch och mamma proppsade såklart på att få göra middan så det kom hon med!
God fläskfile och kyckling och så blev det potatisgratäng till, barnen åt spätt med korv och köttbullar :-)

Vi gömde oss i garaget så när dom parkera storma vi med skönsång!
Paketet till dom "gamla" hade vi slagit in i en grön presenning! En hyrd vedeldad tunna XL med inbyggd stereo, häftigt må jag säga!
Det va också lite stort vi fick upp morsan på 4-hjulingen och ut i skogen jag och Magnus och iväg till utsikten :-)
Dagen bestod av massa glada miner från stora och små och bad i massor, en helt fantastisk dag och kväll och pro:na drog först kl 2 på natten!

Barnen bada hela dagen därpå också kan tilläggas ;-)

Vi har vårt eget dreamcamp på Magnus range!

Mormor hade fixat lek i skogen! Man fick kasta boll och vinna en ballong som blev ens färg sen ut i skogen och leta efter alla ballonger med "sin" färg och i varje ballong hängde nått kul eller gott!

Arbetsledaren <3

Dom 2 yngsta fattas

Bröderna!

Glad fis <3

Daniel och Christina

Karl pedal

Mamma <3

Dom som aldrig tröttna!

Förväntan...

Oiiiieee...

Jag drar...

Hm har du oxå såna... och inte jag?!

Teknik och stor konsentration!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards