mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Semesterplanering och vardag!

Av Anna - 16 februari 2015 23:38

Just nu är jag inne i ännu en period när allt är kul och min energinivå är på topp!
Känns härligt och gött inför vår och sommar... vi håller på förfullt att planera semestern och vi sticker v 30 och har bokat Böda 2 veckor (favorit i repris) och sen bär det av till stockholm där vi ska på stor "vi med många barn" träff med massa familjer, bla familjen Norrström o co. Ska bli kul hillils är vi 38 vuxna och 118 barn ?? barnen är så spända över detta då familjen annolunda programmet noga följs!!
På vägen dit blir det också 2 nätter i Norrköping och kålmården där vi inte varit sen 2009.

Jag och Kristin va i Mölndal härom dagen och fotade lite barn, närmare bestämt 8 st! Det är kanska galet när jag och hon ska träffas och vi har 8 barn ihop alla i åldrarna 2 mån - 7 år! Bilder kommer i eget inlägg!
Har dock inte hunnit kolla och fixa med bilderna då vi haft fullt upp med vakna barn på kvällarna ( sista brukar vakna/somna 23:30)
Idag va vi på bvc och Bobbo fick ok i rumpan med sina 7,5 kg och 70 lång, duktig pojk som fortfarande använder sin enda tand flitigt till att bita sin mamma i mjölkkannorna!!
Imorgon ska jag, hör och häpna... till frissan Anna och bli bortskämd med det lilla som finns kvar på skalpen! Och med mig ska oxå 3 av mina 4 avkommor, mutor och Ipads kommer vara lika viktigt om inte viktigare att packa ner ?

Natti ?

Ligga i babysittern... nä stor pojk nu!

Har sytt lite finkläder till Bobbo med avtagbar fluga och samma fluga till storebror!

Familjen på danmarksbåten i lördags på alla hjärtans dag och massa frukostbuffe <3

Hon bär och leker med sin lillebror jämt

Farfar kunde inte hålla fingrarna borta!!

Detta är min sida av sängen, den andra sidan fylls av snarkande pappa... zzz

Ska bara krama Bobbo <3

En kartong kommer lastad med... 4 skeetungar

Nu dags att sova <3 natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards