mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Man hinner mkt när man har skoj!

Av Anna - 13 januari 2015 19:36

Vardagen börjar krypa på och barnen är friska. Igår va jag trött och hade en riktig skitdag faktiskt. Konstigt nog är ju barnen som mest jobbiga och testiga när man är trött, så är det alltid!
Idag har jag fått bra med sömn, vi började med skön promenad med Kristin och lilla Michell. Felicia cykla och dom små fick åka vagn. Det gick ganska smärtfritt med siktet inställt på kall cola, jo mitt i veckan sån är jag!!
Äntligen en hel förmidda ute och massa vuxenprat... längtat kan jag säga. Lite som känslan att åka till maxi kl 21 själv...
Evelina (tjejerna) har fått en kanin, hon föll nästan baklänges i morse när hon såg buren under trappan! Så härligt, kom ihåg själv när jag va liten och fick min underlat det ögonblicket kommer följa mig i graven!
Denna lilla Molly ska bo ute men kommer flytta ut först till våren då hon klarar sig i kylan. Hoppas på livslångt ansvars åtagande från Evelinas sida.
Hon har konstant grejat och städat denna bur idag :-)
Nu egentid med minstingen i soffan då sambon tog sig en biokväll idag <3

Äntligen har kaoset funnit sin plats igen, nu kör vi :-D

ps, nån som är sugen på sandlådedejt i mån?

Finns det nått som uppmäter sig med barnens äkta glädje?

Första parkett...

Molly har fått tofs så man ser ögonen!

Mina två mellersta äter ganska dåligt men detta plock slinker allt ner, toppen mellis!

Hemmaklippt... cathing!! :-D

Hann klämma in 4 nya mössor till barnen i morse, mammaboost!!

Ja blixten är på, haha! Nu kvälls mys med minstingen <3

 
 
Ingen bild

Angeliqa

13 januari 2015 20:19

Så himla fina, saknar er massor ☺
Hoppas vi kan klämma in en date närmare våren kramar Angeliqa

Anna

14 januari 2015 09:47

Klart vi får styra upp en dejt!!! Sätter ett datum i mars/april när vädret är bättre

 
Ingen bild

angeliqa

18 januari 2015 19:10

Absolut 😀

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards