mammatillfyra80

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Anna - 2 juli 2015 21:10

Pappan jobbar hårt fram till söndag kväll då han går på semester!
Vi andra familjemedlemmar ser till att slita på husvagnen i det goa vädret, på Ursand Resort i Vänersborg :-)
Resan började ju lite sent och i vanlig ordning kommer vi efter bommen stängt, men Jenny som bor säsong fixade så vi fick komma in... kl 23 :-o
Andreas vände och åkte hemåt i rädslan att försova sig!
Ett kaos av trötta/ledsna barn och packning högt och lågt...
Vaknar till strålande sol och 31 graders värme i vagnen kl 10, tack kottarna!!
Hinner knappt komma ur vagnen innan Alexander börjar spy, lika snabbt kontrar Lillebror i resesängen och mamman börjar sin husvagnsweekend med att tvätta (som jag ju skulle slippa några dagar)


Man ska ha husvagn.... man ska ha husvagn :-)

34 grader varmt i vagnen...

Grymma gator!

Trött lillsnabel efter bad <3

Våran solstråle <3

En sover i vagnen... 2 inne son ser på tv och en ute :-)

Skön avslutning på dagen! Strax krypa ner för en ny dag med sol (hoppas jag)

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards