mammatillfyra80

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Anna - 14 november 2015 00:04

Tittut!!

Här är det inte ofta jag är numera.
Varför? Har varken orkat eller haft lust då det vart en ganska tuff period och jag alltid är trött numera. Mitt nya liv med en propp I lungan som gör det jobbigare för kroppen gör att jag måste ta sprutor 2 gånger per dag och att hjärtat får jobba lite hårdare och tröttheten är ett faktum.
Det har varit jobbigt att låta kroppen bestämma när huvudet vill så mycket...
Men idag. Idag vakna jag med energi och kände lycka som om det va "gamla" Anna som klev upp!
En go morgon med glada barn som snattrade om baket vi skulle göra efter skolan. Alla 3 studsa in utan protester på skola och dagis och gjorde mamman ännu mer nöjd över dagens flyt.
En 3 timmars fika på mums ihop med Louise och hennes sååå söta dotter som oxå Bobbo blev förtjust i gjorde gott, det hanns med både lunch och kladdis :-)

Beställt av tjejerna, Agneta Fältskog i högtalarna med sin gamla bjällerklang för att infinna lite julkänsla.
Köksbordet belamrat med deg och 6 glada och snattrande barn.
Själv passade jag på att vara extra effektiv och fixade nya krämer till Andreas <3

Avslutar kvällen med nattvandring i ett dött och regnigt Torslanda Fredagen den trettonde. 7 klubbor gick åt och 2 timmar senare sitter jag i min välsuttna soffa igen och kollar kvällens idol!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards