mammatillfyra80

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Anna - 24 augusti 2015 22:21

Trött va förnamnet och slapp!
Inte många knopp gjorda idag men det kan ju också behövas :-)
Fick ihop några portioner mat till Bobbo och tacos till resten av klanen.
I mån ska jag handla grejer för att testa hemmagjord välling på min lilla försökskanin Bobbo Sebastian Enerfalk! Recept har jag fått av min nya fina vän från Gävle Veronica, som jag träffa på vi med många barn träffen :-)

Sen har jag även beställt tygblöjor, spännande alltså! 4 barn och aldrig testat, haha!

Nu är det natten!!

Många barn, mycket kärlek <3

Lite köttfärsröra med gott i och ekopasta :-)

Tacos ala Anna!

Mitt läge...vs bobbos läge! Gå ner från fönstret!!

Av Anna - 24 augusti 2015 14:13

Så mysig vagn jag fyndat för hela 300 kr! Om min sambo tjöt av förtjusning när han med trötta barn fick köra en omväg om Kungsbacka för att hämta skönheten ;-)
Världens gung och härliga slitningar både i trälådan och skinnsufflan!

Tog lite bilder i dåligt ljus och utan blixt då inga batterier fanns...

Mammas goding <3

Av Anna - 24 augusti 2015 07:15

Vilken värme! Den riktiga sommaren infann sig tillslut :-)
Vi njuter i fulla drag av vår helt underbara baksida och barnen har inte haft ett krav på att åka till havet, vilket jag har varit glad för när jag är själv på dagarna.

Mycket roligt inför hösten och vi börjar planera att ta oss till fjällen en vecka i början på nästa år, blir kul!

Nu kickar vi igång veckan! Godmorgon <3

Stöttsmattehäng!

Poolhäng!

Kalasdags <3

Ett nytt recept påhittat till liten, fick mer än väl godkänd!

Jag är ju lite fjantig med kuponger och åker ju typ bara till maxi nät jag har kuponger eller behöver välling och blöjor. Igår tjäna jag 375 kr på kuponger ;-) jag gav dryga 25 kr för ett paket libero så köpte 4 st för det ringa priset av 100 kr :-D
Så mitt tips!!! Använd kuponger blir ju en sport!

Lillebror leker :-)

Detta underbara fluffpaket landa i min låda så nu är det dags att fixa symaskinerna :-/

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards