mammatillfyra80

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Anna - 23 augusti 2015 11:14

Det tar oftast 5 min för min lille att somna, han ligger gärna tättintill och med snutten uppdragen.
Idag är han nyduschad efter leverpastejmacka och grötintaget :-)
Han gillar när man drar handen upp och ner från den lilla nacken till lilltån.
Jag får intrycket av en belåten och trygg liten kille som behöver dagens vila inför eftermiddagens bus och lek.

Jag kan inte låta bli att tänka på alla utsatta barn i vår värld som inte har och får allt det ovannämnda... som kanske inte ens har en mamma eller pappa som älskar dom, eller en mamma och pappa som är friska... drogproblem... våld... övergrepp.
Att aldrig få somna trygg... mätt... ren, som för mig är det mest självklara!

När mina barn är större så kommer det vara en självklarhet för mig att hjälpa. Även om det är en nål i en höstack eller 1 barn av hela världens utsatta, så 1 barn iallafall...
Mitt hjärta brinner för att hjälpa, och blöder för små barn som far illa!

Tänk om alla bidrog med det man kunde och att inte vara rädd för att sträcka ut en hand!

<3 <3 <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards