mammatillfyra80

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Anna - 18 augusti 2015 13:55

Idag är första dagen i 2:an för våra stora tweenie Evelina och Felicia får äntligen återgå till lek på dagis, med lillebror i släptåg för en ny inskolning som vi hoppas på går bättre!
1 timma, jag och Sebastian på tu man hand är inte fy skam!! Lyxig frallfrukost och bus :-)
Nu börjar rutinerna sakta komma tillbaka och det känns skönt.
Vi laddar för några goa sommardagar innan hösten knackar på! Iår tänker jag grilla hela vintern, årets "nya" grillfavorit är ju spetskål, så gott!

Lax med spetskål, grillat på weber!

Tycker ju fryst fisk är urtorrt men brukar man göra gratäng eller som här lax/torsk biffar så funkar det fint! Färskisar och romsås till!

Passade på att plocka röda vinbär hos Magnus som nu infunnit sig i saft-majan!

Liten älskar också köksgörat; -)

Ett lass barnmat, kycklinggryta som är hans favorit

4 liter färdig saft! Jag har i 8 dl socker istället för 24 dl :-)

Hämtar syskon på mammas rygg!! <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards