mammatillfyra80

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Anna - 13 augusti 2015 00:15

Vi avslutade vår semester med 2 nätter hos lillebror i Ödsmål!
Detta mysiga ställe i skogen med massa yta att springa på (inte jag ;-)) och dessa motorburna leksaker som hägrar både stora och små, är glad vi åkte hit och kunde städa ur vagnen och tvätta det som skulle vara kvar medans barnen kunde leka, studsa studsmatta och köra 4-hjulingen.
Nu står vagnen i tryggt förvar och renbäddad :-)
Magnus har renoverat badrummet så nu kan man både duscha och bada jacuzzi :-)

Idag onsdag började vi veckan med tandläkarbesök 8:45 :-o och lite handling här och var!
Nu känns det riktigt skönt att komma in i vardagsrutiner faktiskt.

Barnen invigde nya badrummet med 3 dagars campingfötter :-)

Måndag kl 10:01.... dags att väcka eller?

Passa på att plocka vinbär till saft medans brosan fixade vinbärsbrännvin till sig, haha!

Nöjda barn :-D

Bobbo tar sina första 2 steg - STORT <3

Men tryggast att hålla pappas stora hand <3

Felicia tränar motorik ;-)

Grillmästaren vs gudfadern lär barnet ofog!

Man frågar sig vem som har roligast, haha!

Min fina mormor matar barnbarnbarnet <3

Tydligen blir det skumpa idag ;-)

Gizmo blir lite lättare och MINDRE

Landa hemma i torslanda igår ef, så skönt efter en helt fantastisk semester!!!

Och idag körde vi nya favorit maten! Lax, färskisar, spetskål och het sås mums!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards