mammatillfyra80

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Anna - 5 augusti 2015 16:58

2 fantastiska veckor har gått och vi har njutit i fulla drag på Sveriges bästa och roligaste camping!
Det är med sorg i hjärtat när vi lämnar vår favorit plats för att ännu en gång räkna ner årets dagar (spara en ny förmögenhet) tills det är dags igen!
Dagarna har rusat och vi har gjort massa kul. Vi har haft besök av nära och kära i omgångar som kommit och gått!
Vi har ännu en gång känt att vi inte kommer stå fast utan måste hit igen.
Kan faktiskt säga att det känns som vi varit utomlands i 2 veckor med allt vi har haft runt oss.
Barnen har jagat autografer från årets kändisböda :-)

Så kul att träffa Susanne och Tomas som dök upp med sina 2 barn och var med oss hela dagen!
Så mysigt att lillebror kom och bodde med oss i 4 dagar och var med på massa hyss <3
Att jag fick skåla med Lina under en kväll med tältet fullt med ungar va ju otippat med jättekul!
Vi hann oxå tjinxa på Helena och Nicke som oxå bor här varje år!
Maria, Daniel, Peter, Hannah och Ludde som bodde med oss under nästa 2 veckor (i egen vagn, haha!) Så mysigt och roligt!
Mamma och Kalle hyrde en egen stuga och var med oss en vecka, barnen tyckte det var så roligt att få åka på mysiga äventyr till lådbilslandet och långe Erik!

Behöver jag tillägga att jag känner mig lyrisk och så lycklig över vår lyckade semester så långt?! Nu är det en vecka kvar och idag intar vi vägarna för 35 mil till Norrköping och Kolmården :-)

Vid knapparna //Anna

Pappan fixade fotbollamatch på vägen till Öland då barnens ben behövde springa av sig :-)

Dags för resterande mil!!

Morbror Magnus kom med raggarbilen och det blev utflykt till Borgholm!

Blåbärsjakt i Ölands skogar med Pontiacen!

Stranden är bara sååå Nice!

Vattenlandet är ju en av barnens favorit på Böda

Kändisböda! Med årets artister, Lisa Ajax, Mojje, Marcoolio, Tobbe trollkarl, Pansar, Micke Syd och Tommy Ekman :-)

Böda mini stjärnor uppträder och Evelina kikar efter en dag av barfotalek <3

En äkta Böda anhängare!!!!

Pannkaksfix i husvagnen

En bild betyder mer än tusen ord! Klockan närmar sig middag och det ryker mellan husvagn och tält och luktar grillat ;-)

Bus <3

Gocart va en kul grej får jag säga! Vi körde dubbelcart så man kunde ha med ett barn :-)

Kusinmys <3

Aningen gnäll i bilen på minstingen annars grymt duktiga barn (bortskämda med padda och dvd)

Volleyboll!!

5 th avenue by night

Lilla (jo det finns 2) scenen med barn uppträdande!

Mina fina diskar :-)

Böddes bebisskötrum :-)

Mormor mys <3

Goa gänget!

Ryggen låste sig... jo jag brukar komma in denna vägen när nån annan åker fram :-D

Midda hos mormor och morfar som bodde 10 min (bil) ifrån oss! Så härligt ställe och god mat med förstås ;-)

Kvällsanering ;-)

Publikhav :-)

Tack min fina Andreas för att du är du!
Vi har en fantastisk familj ihop och såå kul tillsammans. Älskar dig <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards