mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 19 juli 2015

Härliga havet och Wheels and Wings!!

Av Anna - 19 juli 2015 21:39

Här finns ingen tid till nått just nu! På onsdag ska vi åka... eller så blir det torsdag med fredag som deadline... jaja vi kommer väl iväg tids nog!
veckan börja med sängliggandes med feberfrossa och snor... blev en tur till vc och fick penicillin mot bihåleinflammation...

I torsdags åkte vi med Linda och Jonas ut på deras nya båt, en mysig Albin 25! Hade lätt kunnat tänka mig en sån söt båt som tuffa sig fram mellan kobbar och skär. Det blev även scooter åkning extra large då vi lånade Roberts som bara hade 300 hästar och flög över vattenytan! Den gick i hela härliga 79 knop, vem nu som vågar köra så fort, tyckte det gick jävligt fort i 50 knop på vågorna! Blött va det också men SÅ ROLIGT!
Andreas fick leka av sig ordentligt :-) Rosen skulle testa ett varv men hamna i plörret och fick simma ;-)
En helt grym dag fick vi med bara ett barn med oss (Bobbo) och trötta kröp vi i kojs med alla kottar runt oss...

Vi trotsade bussen och tog den till Falkenberg för att se om den gick hela vägen då det lutar åt att köra den till Öland, och den gick som en klocka så nu hoppas vi på en semester utan bärgare :-)

I Falkenberg hälsade vi på hos Linda och Fredrik för en dag (och natt) med massa tjöt och god mat och raggarbilar förstås!
Att vi alla fick plats och kunde sova över är ju toppen, 3 kottar på luftmadrass i förtältet, 1 kotte i resesäng, 1 kotte med oss i en säng och 1 kotte med Linda och Fredrik i deras säng! Alltid lika enkelt och mysigt att träffas och bara vara :-)
Och så kör vi lite bildrace oxå ;-p

Godmorgon, Argi, vitaminer och penicillin

Andreas njuter <3

Knippla

God midda på Franses, Hönö klåva

Check!!

Svettig bebis blir badad av Linda <3

Sommarfötter <3

Wheels and wings i Falkenberg

Tältcamparna <3

Välpolerade Cadillac :-)

Ice cream tajm :-)

Åka Emmaljunga är det fler som föredrar i familjen

Glass till mamman!!!

Trött kille sover i skrindan!

Tur man kör Amerikanare när man fastnar i cruisingen ;-p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards