mammatillfyra80

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Anna - 12 juli 2015 10:28

Lite bilder från igår <3

Av Anna - 12 juli 2015 10:12

En skön helg med goda vänner på besök i dagarna 3.
Först kom Karin och Oliver med sin familj och det blev lax grillning, tjöt och mys! Det va längesen vi sågs, barnen lekte hela kvällen och hade kul!
I Fredags gjorde familjen Angleroth/Enerfalk entré! Vi körde lite kebabgrillning och så gott det blev, med fyllda pitabröd med kebab, grönt och sås :-)
Ännu en toppen kväll på vår fina baksida som nästan är klar!
Lördagen bjöd på sol och vi intog Tumle för lite bad och grill efter en toppen dag åkte familjen hem och det blev alldeles tomt i vårt hus... Allergin har tagit över min kropp på ett fruktansvärt sätt så får bli läkaren i mån, vakna även med ont i halsen idag.. sommar?!?

Lite grill på slingan blev det oxå i fredags!

Ankbebisarna jag och Kristin såg i våras hade blivit stora... och hungriga

Håll i fingrarna!

Och där kom måsarna och tog över showen!

Tumlehedsbadet

Lite lördagsgrill till lunch!

Vi tog lixom över den lilla strand som finns :-)

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards