mammatillfyra80

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Anna - 9 juni 2015 08:24

Idag är dag 2 på min detox! Va en rätt ok dag igår utan mat och får stå ut idag för sen får man ju äta ett mål om dagen i 7 dagar innan det är över!
9 dagar totalt av en rensning av slagg och annat gift, sen hoppar jag på Lchf igen. Ni har det faktiskt gått veckor utan socker, klapp på axeln Anna!

Jag kör på detox med programmet C9 från Forever living med massa aloe vera som renar och stärker!
Hoppas på bra resultat trots att jag redan blivit av med dom snabba kilona.
Nyfiken på denna produkt hör av dig så berättar jag mer :-)

Vardagen flyter på och Evelina har skolavslutning på torsdag, skulle sytt klänningar till tjejerna men min maskin strejkar och den nya kom hem igår... med fel pressarfot! Men jag är lyrisk när jag ser min nya maskin som Andreas fixat till mig!! Ska bli så spännande att lära mig :-)

Liten är hängig med hosta...

Tandläkarbesök med Alexander :-D

Mjölktänderna längst ner med väldigt stort mellanrum och dom nya tänderna ovan som sitter mkt rättare och finare! Dessutom såg linda änderna fina ut trots napp. Mamman fick beröm för omvårdnaden (inget klistermärke till mig dock!)

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards