mammatillfyra80

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Anna - 31 maj 2015 08:25

Försöker tänka lchf och middagar funkar bra, men frukosten är svår och jag saknar det enkla och min mannagryn...
får nog gå tillbaka till nån smootie! Ingen som har tips?

Vår härliga balkong är inred och kommer användas flitigt!
Idag fortsätter projekt grävning på baksidan så vi kan bygga klart vår altan!
Helgen har rullat på och den lider mot sitt Slut.

29 Maj var det 8 år sen jag gick på mammaledigt! Tänk att jag fått äran att få vara hemma så många år med våra kottar, faktiskt helt fantastiskt <3


//Anna <3

Grillad laxhelsida med romsås!

Andreas gjorde lchf pizza som var fantastisk God!

Raggen går i Tosslanda!

Morronmys <3

Nu har jag bunkrat upp lite inför veckan! Så kul med barnmat :-) gjorde rismums med med både hallon, blåbär, banan och kiwi.

Tjejerna skulle på maskeradkalas sen har det sovits över hos varann hela helgen <3

Pappa pressar både äpple och morot och liten väntar tålmodigt på att få sig en slurk!

Dom torra resterna!

Första gången vi smakar pannkaka!

Invigningen av vår fina balkong!

Det är inte ofta längre det händer

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards