mammatillfyra80

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Anna - 29 maj 2015 09:07

Sega kilon nu, har gått ner 4.5 kg och 5 cm i midjan men nu går det långsamt! Kan ju vara så att vätska och sånt försvann fort men nu får man jobba av resten av fläsket som suttit några år ;-)
Fortsätter med Lchf style och Aloe vera!
Känner mig pigg och stark och laddar inför detox den 7/6, häng på vettja!

Annars en vecka med mycket i görningen! Andreas är ledig varannan vecka nu när han tagit extra helger! Grymt bra schema :-)
Altanbygge står på listan och bygglov för att äntligen bygga ut vårt kök och hall.

Ha en fortsatt grym dag!
//Anna

PS. Nyfiken på Aloe vera hör av dig <3

Varm "macka" med ost, skinka och rödlök!

Kyckling i tomatsås med lite goa tillbehör :-)

Min godmorgon! Argi och en shot aloe vera :-)

Skolans dag med tjejerna <3

Aprikospure är favvon till gröten! En ny omgång in i frysen ;-)

Mamma och Kalle har flyttat till lägenhet och detta bjuds det på ifrån köksfönstret, dom har liksom panorama då man kan följa hela inloppet i alla deras fönster från getskärs båthamn och till marstrands fästning och sen vidare till Tjörnbron och Steungsbaden ;-)

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards