mammatillfyra80

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Anna - 20 maj 2015 00:00

Hela 2 dagar utan kolhydrater! Klapp på axeln Anna, bra gjort men vägen är lång!
Nu ikväll kändes det väldigt tungt... sugen på allt och saken blev ju inte bättre av att steka pannkakor till Evelinas matsäck :-/
Men envis är mitt mellannamn, kladdkaka är min dröm och bilringar är min mardröm, haha!
Nu natten inför dag 3...

//Anna

Mat är svårt nu tycker jag! Läser på allt och försöker hitta variation och det är svårt när min hjärna har tusen andra projekt igång ;-p
men idag blev det nöttfärsbiffar fyllda med gorgonzola med gorgonzolasås och baconlindadsparris, väldans gott!

Förövrigt möttes jag av detta när vi kom till dagis?! Varför sabba för små barn...

Det har varit en ganska rörig dag för liten så han somna i sin gunga när jag lekte frisör på lillebror

Allmänt · Lchf · Mat

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards