mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Äntligen Mammografi...

Av Anna - 7 maj 2015 22:39

Dagen kom ska man säga äntligen?!
Efter 4 besök på vc och en missad remiss så fick jag äntligen komma iväg på mammografi!

Ni som inte vill se kan ju gå ur bloggen nu!!

Vc hade sagt att jag bara skulle få göra ultraljud pga av att jag ammar men det spelade tydligen inte någon roll och fick göra en vanlig mammografi och ultraljud för att mäta...
den knölen som hittades för 3 år sen och lämnades kvar sitter på samma ställe och är lika stor (inte ändrat form) och är ofarlig!
Att vc talade om för mig att mitt ena bröst var fullt av knölar är ju nästan skrattretande att man ens kan komma med sådana påståenden utan grund... man kan ju undra när han gick utbildning om han gått... suck!
MEN, Lycklig, Lättad och Levnadsglad är fan 3 bra L ord!!
Mina bulder består och en remiss får jag nog skriva själv då tjat inte går in... penicillin x 2 har inte bitit och nu är jag trött på att ha ont, skav och äckel...

Utsidan är ju torr och utläkt men insidan är fortfarande stora, fulla och ömma bulder!

 
 
Ingen bild

Annelie Strömberg

8 maj 2015 05:03

Vad skönt att det inte var något värre!
Nu hoppas vi bara att det andra ska försvinna inom snar framtid.
Kram

Anna

8 maj 2015 23:58

Tack Annelie! Håller helt med dig, känns som en stor sten lämnat mitt bröst och man vågar tro på livet igen :-) tänker på er var dag och er lille kämpe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards