mammatillfyra80

Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Härliga vardag <3

Av Anna - 7 maj 2015 22:18

Dagarna går alldeles för fort, kan man inte stoppa tiden så man hinner njuta av småbarnsåren liiiite till...

Det som stressar mig nu är våra trasiga bilar, kan snart starta skrotupplag på Runslingan parkering ;-)
Den gamla Volvon vi köpte i all hast rullar ännu, halleluja!
Mitt hem blir jag galen på, alltid rörigt med för mycket prylar och varken yta eller förvaring! Sen prioriterar jag ju hellre barnen och låter hemmet vänta... fniss

VECKANS BÄSTA!
Jag har Tack vare nära och kära kunnat köpa en barnvagn som jag tänker ge till min gamle bästis Anne som sitter i en jobbig sits <3 mer om detta när vagnen är klar!

Fick mail häromdagen av en tjej som ville jag skulle skriva ett inlägg om bara magsjuka och hur jag brukar göra, haha! Tyckte jag var kul, ska absolut fundera på det! Kanske borde ha en kategori om Annas tips?!

Grabbarna brukar bada i diskhon på morgonen och det är uppskattat, aningen blött efter, men det bli ju rent både på väggar och golv ;-p

Bebismat är väldigt kul tycker jag! Här blev det kycklinggryta, fiskgratäng, ärtpure och aprikospure! Nästan 20 portioner på 1,5 timma :-)

Mammas hjälpreda i köket <3

Min och Kristins promenad stötte vi på stora fåglar med 3 små gula dunbollar!

Glada barn hos hästen!

Tur man får hjälp med utfodringen!

En häst, en tandlös och en tant :-)

Hela familjen on The go...

Hemåt och bada kids... Sen inta soffläge :-)

Vår "nya" Volvo luktar "goa tider" och får en att känna sig som man är både ung, snygg och snabb ;-p

 
 
Ingen bild

Gamla bästisen

8 maj 2015 09:00

Det finns bara ett ord att beskriva dig med: BÄST!! <3 <3 ��

Anna

8 maj 2015 23:56

Tack söta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 2 februari 2016 23:23

Jag har bytt bloggportal för en tid sen. Såg nu att det kommit kommentarer så här är den nya adressen om nån vill kika in där! Kram Anna http://nouw.com/mammatillfem80 ...

Av Anna - 30 december 2015 02:21

Nouw: 3601552175

Av Anna - 30 december 2015 00:45

Jo lusten har ju liksom försvunnit precis som orken och tiden. Kan ju hänga ihop då jag brukar sy sena kvällar/nätter men nu när jag är sjuk så orkar jag faktiskt fortfarande inte nått i mina ögon. Men trots det, söndrig maskin så blev jag inspirera...

Av Anna - 30 december 2015 00:25

Idag fick det bli den där svängen och fixa massa saker! Igår lämna jag in min symaskin som krånglat sen dag 1, tredje gången och började känna både irritation och död sylust! Men gick ut från butiken nöjdare än på länge, med en ny maskin I kartong!...

Av Anna - 26 december 2015 21:16

Då va det dags för årets stress inför julafton som skulle firas i Ödsmål! Sy massa trots söndrig maskin... julklappar högt och lågt... packning... mat... tvätt... ännu mer tvätt och ivriga barn! Men iväg kom vi även om det blev en dryg dag försent ...

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards