mammatillfyra80

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Anna - 8 april 2015 11:42

Så är det, planen är att åka till ödsmål på fredag för att på lördag är det kalas där för Christina fyller 35 år och lillenbror blir 30 år!
Har ju dragit på mig lite och en del naglar och dessutom vant barnen med att frysen är full (gör hela tiden ny) med smootie som dom älskar!
Dessutom är det faktiskt dags för liten att äta annat än tutte så nu kämpar vi med smakportioner 2 ggr per dag med gröt och har gjort egen katrinplommonpure och aprikospure så nu slinker allt lite grann ner.
undrar ju dock varför hans mage reagerar så med att stoppa upp och bli så krämig ;-) bajsar inte varje dag längre och det stressar mig aningen! Men nu med katrinplommonpure borde det bli bra!
Så lätt det var ätt göra, eko blev det med såklart! Ligger nu frusen i iskubklumpar i frysen så tar man fram det man ska ha... nästintill gratis om man jämför med köpeburk som nästan kostar 9 kr och dessutom är liten! Cathching :-D

Dags att sätta sig framför datan för att photoshoppppa lite så att det sista på jobbet blir klart och kan levereras!

Ha en skön dag i solen!

[Bild]

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards