mammatillfyra80

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Anna - 6 april 2015 00:01

Vilken underbar påsk!! Faktiskt helt fantastisk :-)
Vi har campat hos Magnus i Ödsmål ihop med Maria, Daniel och alla barn.
Dagarna har varit fullspeckade och en stor soool!
Vi har grillat, ätit, åkt 4-hjuling, åkt raggarbil och lekt så både stora och små stupat kl 22 (förutom våra små då förstås)
Nu ligger jag nerbäddad i husvagnen och känner en smula sorg över att det bara är timmar kvar till hemgång och vardag...
citerar Maria -varför campa på camping, vi kör säsong hos Magnus! Haha!
Magnus kommer nog som vanligtvis bor själv tycka det är rätt skönt i mån kväll då det är tyst i huset, tror han också haft en kanonhelg med god mat och ett gäng ungar högt och lågt i soffan som klänger.

Tänker lägga in en skön bildhög på denna härliga påsk som ett gött minne!
Det blev ett långt inlägg...

Idag tog jag och Maria en mammaköra4-hjulingiskogensjälvastundutanbarn!
Har inte skrattat så på länge, hade nån sett oss så hade dom någ trott vi rymt, men kul va det och vilse va vi men hitta mycket kul och fick testa på älgjakten i lutande jakttornet eller liggande jakttornet :-)

Nu går ögonen i kors och liten snarkar mig i örat (inte den skäggige) <3

-Man hinner mycket när man har kul

//Anna

I väntan på mekanikern!

Mekanikern trolla även under huven på Pontiacen!

Raggen går i Ödsmålsskogar :-) "Ragga och Ronny" spelar det är sommar!!

Påsken är här!

Påskbarn <3

Bil och husvagnsvård

Varv efter varv, undra om dom är likasin mamma :-)

Även vuxna behöver pissepaus i leken!

Evelina talar om för Morfar att man ska ha hjälm på huvudet när man kör... !

Sebastian kikar nöjt <3

Våran gamle Gizmo <3

Flaggan i topp ;-p

Syabstinens... haha!

Kojja på schemat!

Hoppa studsmatta en och annan timme!

4 varv kvar till depåstop :-)

Alla runt gamlemormor <3

Mammortid på 4-hjulingen i skogen!

Maria knäcker extra som älgjägare!

Tur man älskar allt med motor :-)

Älgjakt på Götlaborska :-) haha!

Jag mår bra!

Livet är fantastiskt!

Finn ett fel...

Girlpower!

Kom tillbaka! Lovar att du får sitta fram :-)

Jag och brudarna kört i skogen!

Titta vad vi hittamitt på ett hygge!

Påskpedikyr, brås på farmor :-)

2 nakenfisar framför brasan <3

Vankas påskmidda...

Härliga Ödsmål <3

Trött Bobbo <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards