mammatillfyra80

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Anna - 31 mars 2015 23:02

Nu börjar jag landa och känner att jag kan släppa tankarna lite... det är skönt att vi har mkt i görningen i denna familjen så man glömmer att oroa sig!
För ett tag sen annonsera jag om att få låna en ponny och vi fick napp i Säve, en trevlig liten gård med massa lamm och lammbebisar men också katter och hästar!
Barnen tycker det är minst lika kul att utfodra som att rida. Den dagen vi är där så "sköter" vi om alla djuren, det vill säga att utfodra 4 tackor, 1 pappa lamm och 4 hästar :-)
Till och med pappan i vår familj tyckte det va kul och vi får en mysig dag ihop i veckan som familj ute med djuren.
stället är dessutom bra för mammans allergi då det är lösdrift.
man får syssla lite med sånt som jag älskar och inte gjort på många år, en dag i livet hoppas jag vi också kan bo så härligt och kunna ha djur och egen potatis :-)

Ta till vara på livet - som är fantastiskt!

Valle som gör sig skyldig till 14 lammbebisar!

Vatten och höutdelning <3

Hästarna får hö!

En dag gamla lamm <3

Blött men gött!

Liten Flisan <3

Våran lille jockey!

Stanna... nä äta gräs!

Här snackar vi pudelfnatt!

Lycklig hästtjej <3

Storhandling på maxi med massa hjälp (stjälp) och våffelmidda :-)

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards