mammatillfyra80

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Anna - 11 mars 2015 23:14

Så gött väder, lycka ända ut i tårna! Hoppas det är här för att stanna efter allt mörker :-)
Jag och odågerna har en toppen vecka med endast massa utelek och mkt korv till lunch! Mamman avslutar dag 3 som sockerfri, inte ens en liten chokladboll har trillat dit...

Amningsmottagningen idag igen, nu fick jag lite pencillin och salva. Farfar passa 2 ute på lekplatsen som tur var när dom väl fick klämt in mig med 2 dagar varsel!
Farfar åkte tillbaka till jobbet och då ville ju typiskt nog inte bilf-n starta... 15 minuter senare och olja på mina nya byxer så fick den bekänna färg... hatar krångel med sånt! Och blir lite chockad över min ilska på ett dött ting men men sockret är ju min drog just nu och kämpar stenhårt på detta jobbiga så bilen fick helt enkelt stå ut med skäll och smisk!!

Nu ska jag sova gott med två snarkande gossar hos mig - är bra lyckligt lottad <3

//Anna

Våra mellersta grynkorvar, bajspåsesamlartripp till torget ;-)

L Y C K A <3

Bobbo och apansson med mig på amningsmottagningen, vilken tur i ordningen vette sjutton...
Ps. Tack Linda J för det mysiga tyget som nu pryder ben och huvud :-)

Korv... korv ala korv

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards