mammatillfyra80

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Anna - 6 mars 2015 13:38

Så är det!
Har ju stökat av ännu en äcklig magsjuka och nu va det Evelinas tur!! Och även denna gång (3:de) så klara vi isolera så det stannade vid ett barn.

Dopet blev en superdag!! Så nöjd och glad att sllt blev så perfekt, dock skönt det är över och släpper greppet om mig och den stress som blir tunt omkring.
Vi hade ju bara dom närmsta i familjen hos oss i det hyrda församlingshemmet i Björlanda. En superlokal, mysig kyrka och en fantastisk präst!
Sebastian fick bada i dopfunten och det va ju kul att han va 5.5 mån så han var lite med ;-)
Får se till att hinna få in lite bilder senare!

Denna veckan är en skön vecka med massa utelek i det underbara vädret, äntligen är våren på ingång! Känns skönt i hela kroppen!
Nu blir det fredagsmys för hela slanten!!
Trevlig helg på er <3

//Lev som om alla dagar vore den sista.

Vår nydöpta prins ???

En ny liten smidig viking sittdel inskaffad :-)

Berömda miren vid kyrkan som är en av höjdarna på promenaden!

Vädra örona i vårvädret!

Inkapslad liten på snabbhandling på ikea!

Grill i sillvik är en av våra favoriter speciellt när vind och regn lyser mdd sin frånvaro och solen värmer

Numera blir det en del bärbilder då jag fått en ryggsäck som älskar att sitta på min rygg... och mammans öron får vila lite från utbrott och gråt som vår lille 2 åring ängnar mkt tid åt ;-p

Han äter och sover dåligt och allt blir en ond cirkel, nu går jag in stenhårt med att mata barnet med allt möjligt som inte stavas middag... och smootie går som på räls efter att jag ficat toliga smootiepåsar att äta från! Nu åker allt från spenat till fet kokosmölk ner! Han luras fett ;-)

I vår familj får man 20 kr i veckopeng på fredagen och om man hjälpt till under veckan med allt från sockmemorie till gå ut med Gizmo så tjänar man en och annan guldtia! Här har Flisan sparat och skramlat och fick idag på stick ins rea köpa sig en ny monster high :-)

Finns det nått roligare än kyrkomuren!

Vagnmys ?

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards