mammatillfyra80

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Anna - 27 januari 2015 08:15

En ny dag, nya möjligheter!
Idag kommer min mormor och morfar hit och ska äta lite semla, va ju trots allt några timmar sen senaste semelintag :-/

Igår flyttade vagn 3 för den här veckan! Dom säger det är trögt på sälja vagn fronten i januari, men jag har då sålt 3 vagnar och blivit 9500 kr rikare. Kul, fyndade ju köksmöbler och letar nu chassi till vagnen jag har kvar (av 3)

På torsdag börjar Felicia sin simskola, hon är ivrig över detta och jag laddar för att vistas på allmän plats med Alexander... som är "rätt" jobbig, arg och ledsen nu!
Men kände att hon behöver ha nått kul/bra varje vecka att se framimot när hon är hemma heltid. Sen på fredag hoppas jag på mammaträff igen!

Nu kör vi igång tisdag för denna vecka!

//Anna

Min första beställning, en liten 5 åring som ska bli fin!

Så häftigt med lite tryck på kläderna!

Nu under renovering sover tjejerna i bäddsoffan, går väl sådär! Igår kväll fick Flisan inta Alexanders säng...

Mina 2 mellan korvar äter ju så kasst så det blir många "plock" tallrikar! Det är uppskattat och äts lite av allt :-) GODMORGON!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards