mammatillfyra80

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Anna - 5 januari 2015 22:45

Idag för 5 år sen, älskade Lukke!!
Jag tog beslutet mitt i snöyran och lät min bästa vän som delat min sida i 11,5 år somna... för gott. Så pigg och fin men så sjuk i sin mage, under alla år med mediciner och specialmat.
Älskad av alla, verkligen alla
Alla år du hängde med i vått och torrt, kommer aldrig hitta nån som dig <3
Ditt liv tog slut här 2010-01-05 kl 15:20 och värkarna för ett nytt liv startade, ut kom Felicia dagen efter, en liten tjej med lyster i blicken, vårt lilla yrväder!

Hoppas du har det fint på "andra" sidan med pappa och farmor <3 <3 <3

//Din Matte

Ps. Om du vill lägga en kommentar vore det kul här där det sparas...

Denna underbara pigga vovve! Här på bild några månader innan...

11 år gammal och grå på nosen!

Gizmos ända vän <3

Dessa bilder tog jag på hösten 2009 och är dom sista fina, vi är vid min pappas grav <3

Av Anna - 5 januari 2015 01:43

Bebis har varit så torr så han river sig och får sår, har använt miniderm fram och tillbaka på alla barn men tycker väl sådär... och jag är nog lite skadad som läser på allt!
Nu har jag gjort hemmakok och oj så bra det blev och dom flesta torra fläckar på liten är borta! Pappan i familjen som oxå har extremt torr hy har fått en egen burk med vuxenjox :-)
Den ena luktar typ mild grape och bebiskrämen luktar kokos, mumma!
Allt ekologiskt och bara naturliga råvaror som kokosolja, sheasmör och kakaosmör.

Idag kom min vän Jenny och knackade på, med sig hade hon en chokladkaka hon gjort med ett stort hjärta och en rejäl packe choklad och delecatobollar! Tack vännen <3

På onsdag börjar jag jag det nya sockerfria livet, hoppas på en radikal minskning iallafall. Ge mig gärna tips på sånt som är bra att stoppa suget med :-)
Och om du vill tipsa så gärna här i bloggen för på fb försvinner det i flödet.

I morgon är en annan dag <3

//Anna

Det fattas bara små söta ettiketter!

Härligt med uppmuntran!

Status... fortfarande samma!

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards