mammatillfyra80

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Anna - 28 december 2014 00:53

Ja då kom dagen då vi ska åka hem... ingen lust alls faktiskt!
Möjligen saknar jag min säng och min sketkopp men annars kunde jag nog stannat ett tag till!
Sälen leverade till Max, Hundfjället va kanon där dom tänkt på allt och va trevliga och hjälpsamma!!
Andreas föräldrar har varit fantastiska som orkat med oss alla, mat och barn högt och lågt!!
Tack för denna underbara resa ni bjöd med oss på :-)
Stugan va så stor och fin och hade allt :-)
Hoppas på ett återseende nån annan gång!
Avslutade denna tripp med en förmidda i backarna på brädan som förr... utan barn! Tack hjärtat för att du la en förmidda i värmestugan med huliganerna <3

Nu somna med ett leende på läpparna efter en FANTASTISK vecka <3

Natti
//Anna

Godmorgon Tandådalen, -17 och sol! Idag blir det ämtligen mammatid i backen och då bräda :-)

Packning pågår... vakum, bra grejer för oss storfamiljer!!

Vips!!

Detta underbara fjäll, ett nytt favoritställe... men Hovfjället kommer alltid finnas närmast hjärtat med alla minnen och alla år <3

Nu kör vi tanten, det svänger ju!! :-D

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards