mammatillfyra80

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Anna - 11 december 2014 16:17

Kommer nog aldrig känna mig redo för att sy åt andra men tänkte nu att det va dags att våga ;-)
Det jag just nu kommer sy på beställning är baggybyxor, tröja och mössa.
Jag kommer inte ha tyg hemma utan köpa då nån har beställt eller så går jag ut om jag har tyg hemma.
Dom flesta tyger jag köper är ekologiska vilket jag tycker är bra.
Nackdelen med att inte ha ett lager är att det alltid blir dyr frakt på 40-60 kr per beställning.
Kläderna är sydda av mig och mönstrena är mina egna.
Jag använder inte bandkantare eller overlock maskin utan bara en hushållsmaskin, därför blir inte alltid sömmarna spikraka utan "handgjorda". Jag syr med elastiska och slitstarka sömmar.

Baggybyxa stl 110/116
122/128
Pris 325kr
Tvåfärgad tröja stl 110/116
122/128
Pris 275 kr
Mössa 150-200 kr

Andra storlekar går att fixa.
Om det är något du skulle vilja beställa så är det bara att höra av sig här eller på mobilen.

Väl mött Anna
Mobil 0707-320827

Av Anna - 11 december 2014 15:53

Hej!
Har ju fått några förfrågningar angående fotografering.
Så tänkte det va bra att hänvisa hit där det finns info och priser.

Hos mig kan du fota barn, familj, syskon, djur, dig/ni, nyfödd och gravidmage.

Jag har min hemmastudio i vår källarlokal i Mölndal, kan även fotografera utomhus i olika miljöer om så önskas. Fotar även på andra platser eller hemma hos er inom Göteborg. (Kör även utanför mot en milersättning på 20 kr/milen)

Lilla express <3

Det jag upptäckt är att alla barn inte orkar så länge, speciellt små barn. Vi tar lite olika kort i olika poser och använder vit bakgrund. 10 bilder på cd ingår, denna fotografering tar 30 min.
Pris 495 kr

Mellan

Detta paket har vi lite mer tid för tex olika arrangemang och klädbyten. Även om man vill ha syskon, familj och gravidfotografering så gör vi allt i ett paket.
Svart och vit bakrund så man får olika utföranden. Egna önskemål och ideer!
Detta fotografering tar 1 timma och det ingår 20 bilder på cd.
Pris 995 kr

Stort

Samma som ovan men här finns det mer tid för att testa olika saker, vi fotograferar 1,5 timma och det ingår 30 bilder på cd.
Pris 1495 kr

Väl mött Anna
Mobil 0707-320827

Av Anna - 11 december 2014 11:13

Jo gårdagen tog typ knäcken på mig! Sicken sketdag, blåst och regn och gnälliga barn, hämta och lämna och åka buss med ungar som visar sin bästa sida...
Vårdcentralen kl 14 där Evelina skulle spola öronen återigen och det brukar ta 30 min... vi fick vänta i 2 timmar och kidzen lämnade vårdcentralen som ett uppochner på vänt dockhus!!
Kommer ihåg mig gör dom med tanke på sjuksköterskans kommentar, har du fått en till? jovars här ploppar dom ut.

Kvällen tillbringade vi ihop med pappan och Linda i mölndal, Linda har fantastiskt fina inredningsprylar som jag fick låna.
Vi fota massa fina kort!
Kvällen sluta i kaos på väg hem med trötta barn och trött mamma.

Tack goa Linda <3

Våra hemmasydda modeller! <3

Klädbyte till hemsytt 2 :-)

Våra små <3

Lilla giraff <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards