mammatillfyra80

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Anna - 4 december 2014 00:37

Jag älskar mitt liv, kliver upp på morgonen med 5 timmars avbruten sömn i ryggsäcken och känner en frihetskänsla. Låter ju som en klycha (stavas?) Men har nog aldrig känt mig så tillfreds, kanske är jag en av dom som älskar och njuter av kaos.
Vissa dagar är tuffa och vissa härliga men ändå vaknar jag varje morgon och känner stor lust till livet!
Barnen är inne i olika faser hela tiden och tar kål på en imellanåt men så roligt som vi haft nu sen jag tog hem dom från dagis har vi nog aldrig haft... idag har dom godtagit en tråkig mamma sittandes på ändan i soffan med en temugg i näven och djupt gloende in i dataskärmen, vissa sådana dagar behövs, så nu har to do listan minskat med 11 punkter... så skönt.
Avslutade denna slappar dag med att duscha i 30 min, borde göras oftare!!

Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya <3
Godnatt //Anna

Jag och mina 4 Grynkorvar <3

Presentation


Hej!
Jag är mamma till 4 Grynkorvar, sambo till en underbar kille matte till en halv hund.
Bor i radhus i härliga Torslanda i Göteborg där jag är uppväxt.
Har många järn i elden och älskar att ha mycket runt mig. Är mammaledig sedan 7 år tillbaka och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards